عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود





اسما خداوند متعال

به وبسايت سجاد آبي پوش خوش آمديد اميدوارم از مطالب اين سايت خوشتان بيايد.براي ديدن همه مطالب سايت من لطفا ثبت نام کنيد چون هر روز مطالب جديد در اين سايت گذاشته مي شود که بعضي مطالب نيازمند ثبت نام است.با تشکر از شما
خاندن قرآن بهمراه صوت لطفا روي عکس کليک کنيد
فال حافظ

خطاطي نستعليق آنلاين



نکته:

1- این Username و Password را با Username و Password ی که ISP به شما داده اشتباه نگیرید.

2- اگر صفحه درخواست Username و Password ظاهر نشد به به معنی این است که یا شما تنظمات کارت شبکه مناسبی ندارید که باید آنها را بازبینی کنید و یا روی مروگر شما پ ر و ک س ی تنظیم شده که باید در اینترنت اکسپلورر به منوی Internet Option و سپس به Connection و سپس در قسمت Lan Setting رفته و تیک آیتم Using P r o x y را برداشته و OK کنید.

بعد از وارد شدن با صفحه ای همانند صفحه زیر روبرو خواهید شد.در غیر این صورت روی قسمت Setup و سپس در زیر مجموعه آن روی Basic Setup کلیک کنید.

در قسمت Encapsulation گزینه RFC 2516 PPPoE را انتخاب کنید

در قسمت Multiplexing گزینه LLC را انتخاب کنید

قسمت Autodetect را روی Disable تنظیم کنید تا بتوانید به صورت دستی مقادیر VPI و VCI را وارد کنید.به این صورت که برای VPI عدد 0 وبرای VCI عدد 35 را وارد کنید

Username و Password را که مربوط به اکانت اینترنت شما می باشد واز طرف شرکت سرویس دهنده می باشد را وارد کنید. باقی گزینه ها همانند شکل زیر باشد سپس در پایین این صفحه گزینه Save Settings را کلیک کنید. بعد از چند ثانیه چراغ اینترنت روی مودم باید به رنگ سبز درآید که نشان دهنده کانفیگ صحیح مودم وهمچنین ارتباط با اینترنت می باشد.

 

حالانوبت تنظیمات وایرلس مودم می باشد روی گزینه Wireless در بالای صفحه تنظیمات کلیک کرده و از زیر مجموعه آن Basic Wireless Setup را انتخاب کنید تا صفحه زیر را مشاهده نمائید.

در این صفحه گزینه Wireless Configuration را روی Manual قرار دهید تا صفحه مانند شکل زیر تغییر کند. در قسمت Network Name نامی را برای شبکه وایرلس خود انتخاب کنید و باقی گزینه ها بدون تغییرباشد سپس روی دکمه Save Setting در پایین صفحه کلیک کنید.

 

سپس به زیر مجموعه Wireless Security رفته وصفحه زیر را مشاهده خواهید کرد. در این صفحه باید یک رمز برای وایرلس مودم قرار دهید تا افراد غیر مجاز نتوانند از اینترنت شما استفاده کنند.

در قسمتmode Security یکی از حالت های موجود که بهترین آن WPA2-Personal را انتخاب کنید.سپس در قسمت Pre-Shared Key یک رمز بین 8 تا 63 کارکتری وارد کنید و پس رو دکمه Save Settings پایین صفحه کلیک کنید.

تنظیمات مودم به پایان رسید و می توانید از اینترنت مودم به صورت بی سیم استفاده نمائید.

 

 

امیدوارم خوشتان امده باشد.

 

SAJADABIPUSH




:: موضوعات مرتبط: کانفیگ مودم , ,
:: بازدید از این مطلب : 554
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : [cb:post_author_name]
ت : [cb:post_create_date]
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








RSS

Powered By
loxblog.Com